Üzletemberek az üzemekben

Kapcsolatépítést és szakmai fejlődést támogató programokat szervez a nemzetközi egyesület

2014. január 30., csütörtök, 07:14

Címkék: Aktív Üzletemberek Egyesülete Esztergom gyárlátosagtás Magyar Suzuki Zrt.

Korunk üzletemberének „prototípusa” egyre kevesebbet ül irodában, és kis valószínűséggel kínálja drága francia vagy örmény konyakkal mívesen faragott fotelekben elhelyezkedő vendégeit. Az üzletépítés technikája ma leginkább digitális/webes technológiák használatára és szakmai ismeretszerzéssel kombinált utazásokra, találkozókra épül.

 
Ennek bizonyítékául szolgálnak az egyre népszerűbb üzleti találkozók, illetve üzemlátogatások, amelyek során a vendéglátó iparvállalatok sikeres üzemi és üzleti gyakorlataikról számolnak be. November 29-én az Aktív Üzletemberek Egyesülete éppen ilyen programra hívta tagjait, partnereit, illetve az érdeklődő hazai kis- és középvállalatok képviselőit.
 
Az úti cél ezúttal az esztergomi Suzuki-gyár volt

Irány a gyár!

Az úti cél az esztergomi Magyar Suzuki Zrt., közismertebb nevén a Suzuki-gyár volt, ahol a gyártási és összeszerelési műveleteket bemutató, szakmai vezetéssel gazdagított üzemlátogatásra volt lehetősége a nagy számban megjelent érdeklődőknek. Az egyesület meghívására érkezett üzletemberek elsősorban hazai ipari kis- és középvállalkozásokat képviseltek.
 
A magyar beszállítók aránya évek óta megközelíti a 80 százalékot
 
A vendégeket az üzembejárást követően a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgató-helyettese, dr. Urbán László fogadta. A vállalatvezető előadásában a magyarországi japán járműgyártó eredményeit, illetve termelési rendszerében bevezetett újdonságait mutatta be, kitérve a nemzetközi járműipar/autóipar trendjeire és látható jövőjére is. Külön taglalta a minőségbiztosítás, a humán erőforrás, valamint a kutatás és innováció szerepének aktuális kérdéseit is. Emellett beszámolt a Suzuki beszállítói kapcsolatairól is, kiemelve: a magyar beszállítók aránya már évek óta megközelíti a 80 százalékot, így – mint fogalmazott – a „Mi autónk” szlogen nem csupán a marketing része, hanem valós közgazdasági tényekre alapszik.
 
A meghívottak üzemlátogatáson vehettek részt

Nem az első és nem is az utolsó

Az Aktív Üzletemberek Egyesülete nem első alkalommal rendezett hasonló gyárlátogatást. A megelőző rendezvényen a szervezet meghívott tagjai és vendégei a kecskeméti Mercedes üzembe látogathattak el. A sorozat pedig folytatódik – jelezte az egyesület, amelynek elsődleges célja az üzleti lehetőségek fejlesztése tagjai, helyi és nemzetközi partnerei, valamint az egyesület csapata közötti szoros együttműködés által. Az egyesület Törökországot választotta érdekeltségi országául, és e tekintetben széleskörű üzleti hálózatot épített ki. Exkluzív magyarországi partnere a TUSKON-nak, amely szervezet a török iparosok és vállalkozók konföderációja. A TUSKON 7 helyi föderációján keresztül 50 ezer céget, illetve 202 török üzletember-egyesületet képvisel az ország egész területén. Tekintettel a török származású vállalkozók széleskörű európai jelenlétére, az egyesület tagja lett az UNITEE-nek is. A konföderáció „új-európai”, tehát Európában született vállalkozókat és üzleti szakembereket képvisel. A UNITEE feltörekvő szervezete előmozdítja a gazdasági szinergiákat 77 üzleti szövetsége nemzetközi hálózatán keresztül, amelyek Európa-szerte 23 országban találhatók meg, továbbá több mint 15 ezer vállalkozót és üzleti szakembert tömörít. Az Aktív Üzletemberek Egyesülete – együttműködésben számos magyarországi nagykövetséggel – rendszeresen szervez üzletember-találkozókat, illetve külföldi, elsősorban törökországi szakmai utazásokat is.
 
www.aktivbiz.hu
Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Austria transfers

Média Partnerek