Az Audi Hungaria a "Legvonzóbb Munkáltató"

A vállalat négyszáz diplomás kollégát vesz fel még idén

2012. március 02., péntek, 14:26

Címkék: 2012 Audi Hungaria Motor Kft. győr legvonzóbb munkahely munkáltató

Negyedik alkalommal nyerte el a "Legvonzóbb Munkáltató" címet az Audi Hungaria Motor Kft. A vállalat idén négyszáz diplomás munkatárs felvételét tervezi, főként az épülő győri gyárba, de a motorgyártó részleghez, a gyártásszervezéshez és a kísérleti motorgyártó központba is új kollégák kellenek.

Az Audi Hungaria Motor Kft. már negyedik alkalommal nyerte el a „Legvonzóbb Munkáltató“ címet Magyarországon. A piaci közvélemény-kutatást az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó vállalat és az AIESEC nemzetközi egyetemi hallgatói szervezet végezte 27 000 fős adatbázis alapján.

A Munkáltatói Márka Kutatás során a pályakezdő és tapasztalt válaszadók értékelték többek között az egyes vállalatok vonzerejét, versenyelőnyeit, egyedi vonásait. A vállalatok tájékoztatást adtak HR-stratégiájukról, toborzási- és belépési programjaikról, juttatásaikról és az általuk kínált szakmai fejlődési lehetőségekről. A felmérés 12 ipari ágazatot és több mint 240 magyarországi vállalatot vizsgált.

2011 végén az Audi Hungaria 7 322 munkatársat foglalkoztatott. Ebben az évben a vállalat mintegy 400 diplomás munkatárs felvételét tervezi. Elsősorban az épülő járműgyárba, a motorgyártás területeire, a gyártástervezésre, a műszaki fejlesztésre, a kísérleti motorgyártó központba, a logisztikai területekre, a minőségbiztosításra és a szerszámgyárba keres a vállalat német nyelvtudással rendelkező magasan képzett fiatalokat.

Az Audi Hungaria nagy hangsúlyt fektet az utánpótlás támogatására. A tehetséges hallgatók már az Audi Adventure gyakornoki program vagy a nemzetközi Trainee-program során megismerkedhetnek a vállalattal. A vállalat számos kutatási- és fejlesztési témában, valamint szakmai projektekben dolgozik együtt a győri Széchenyi István Egyetemmel és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Média Partnerek