"motorgyártás" címke cikkei:

Motorfejlesztés teljes gázzal

Motorfejlesztés teljes gázzal (Cikk)

A svájci FPT Motorenforschung AG a CNH Industrial erőátviteli rendszereihez fejleszt motorokat haszongépjárművek, építőipari és mezőgazdasági gépek, valamint ipari és tengeri alkalmazások számára. A motorokat összesen 30 tesztpadon vizsgálják, és hatékonyságukat a KELLER AG M5 sorozatú nyomástávadóival vizsgálják.

Repülőrajt TNC vezérlővel

Repülőrajt TNC vezérlővel (Cikk)

Az ötlet Vladimir Raikhlin ügyvezető igazgatótól származott: „fejlesszünk egy modern dugattyús motort a repülőgépipar számára”. A RED Aircraft GmbH 2008-tól fejleszti szokatlan motorkoncepcióját nagy fokú elkötelezettséggel és széles körű műszaki kompetenciával. Céljuk nem kevesebb, mint hogy vonzóbbá tegyék a repülés világa számára a modern dugattyús motorokat. Ezen motorok előnyei közé tartoznak az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás, a kisebb károsanyag-kibocsátás és a turbinahajtáshoz képest jóval kedvezőbb árfekvés. Mivel a légi közlekedésben a megbízhatóság kiemelt fontossággal bír, a cég a minőség és a pontosság tekintetében nem vállalhat kompromisszumokat. A RED Aircraft ezért következetesen HEIDENHAIN vezérlőket alkalmaz a gyártásban.

A motor újraalkotása

A motor újraalkotása (Cikk)

A Volvo Construction Equipment (VCE) a világ egyik legnagyobb építőipari felszereléseket gyártó vállalata. Széles termékpalettájukon megtalálhatók a dömperek, a rakodók, a kotrók, a kompakt és közúti berendezések egyaránt.

Magával ragadó erő

Magával ragadó erő (Cikk)

A FAW Jiefang Automotive Co., Ltd. Wuxi Diesel Engine Works, a FAW Group Corporation száz százalékos leányvállalata 2012. februárban, Huishanban nagy teljesítményű dízelmotorok gyártásával foglalkozó üzemet hozott létre, melynek éves termelési kapaci-tása 125000 egység. Az augsburgi robotok számos különféle feladatot látnak el. A csúcspont: amikor KUKA KR 1000 titan típusú robot 700 kg-os hengerblokkokat mozgat.

Szívsebészet az autógyártásban (Videó)

A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is. Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet!

Szívsebészet az autógyártásban

Szívsebészet az autógyártásban (Cikk)

A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is. Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet!

Szerelés „ipar 4.0” módra

Szerelés „ipar 4.0” módra (Cikk)

Az adaptálhatóság, a rugalmasság, valamint az OPC UA kommunikációs szabvány alkalmazása az ipar 4.0 olyan kulcsfontosságú elemei, amelyek a gépjárműiparban a motorblokkok szerelésénél használt megfogókészülékekre tipikusan jellemzők. A Festo felhasználja ezeket a funkciókat az ipar 4.0-val kapcsolatos fő nehézségek megoldásában – például a dinamikus szerelési folyamatok rugalmasan változtatható rendszereiben.

Az Opel bővíti a motorgyártást Szentgotthárdon (Cikk)

Folytatódik az Opel offenzívája, a cég 2018-ig 17 új motorral bővíti kínálatát, és ezek nagy része Szentgotthárdon fog készülni - mondta Peter Küspert, az Opel alelnöke szerdán Szentgotthárdon, a nyolcmilliomodik motor legyártása alkalmából tartott ünnepségen.

EMAG PMD 2 köszörűgép

EMAG PMD 2 köszörűgép (Cikk)

Az autóiparban egyre erősebb a nemzetközi verseny. Ugyanakkor nőnek az új járművekkel szembeni műszaki követelmények, valamint ezzel együtt a költségek is, derül ki az aktuális tanulmányokból. Az emelkedő árakat azonban a piacon uralkodó versenyhelyzet miatt alig lehet érvényesíteni. Ez a gyártás szempontjából a következőt jelenti: A McKinsey egyik tanulmánya szerint a jelenlegi jövedelmezőségi szint tartása érdekében évente három-négy százalékkal csökkenteni kell a személygépkocsi-gyártás költségeit, ami meglepően magas érték. Mit jelent ez a gyártástechnológia szempontjából? A főtengely példája egyértelműen mutatja: a központi motorkomponensek köszörülési megmunkálásán sok múlik. Ezt a munkafázist a jövőben még nagyobb precizitással és még hatékonyabban kell elvégezni. Az EMAG köszörülési szakértői érdekes alternatívát kínálnak a PMD 2 vízszintes főtengely-köszörűgéppel: Az EMAG NAXOS-UNION márkájú gépe nagy termelékenységet biztosít, és egyúttal nagyon kedvező ár/teljesítmény arány jellemzi.

Új ügyvezető az Audi Hungáriánál (Cikk)

Herbert Steiner lett az Audi Hungária Motor Kft. motorgyártásért felelős ügyvezető

Szalagra került az 1,6-os (Cikk)

Megkezdődött Szentgotthárdon az Opel új motorgyárában az első termék, az 1,6 literes benzinüzemű motor sorozatgyártása február 8-án.

A Suzuki kivonul (Cikk)

Kivonul az Egyesült Államok autópiacáról a Suzuki - jelentette be a cég. A Nihon Keidzai Simbun japán üzleti lap tudósítása szerint a márka amerikai forgalmazója nem sokkal a bejelentést követően csődvédelmet kért egy kaliforniai körzeti bíróságon.

Szentgotthárdról Thaiföldre (Cikk)

Elkészült a hétmilliomodik benzinmotor az Opel szentgotthárdi üzemében. A gyár tájékoztatása szerint az itt készülő 1.6-os és 1.8-as motorok újra kikerülnek majd Kínába, Ausztráliába, Thaiföldre.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Austria transfers

Média Partnerek